3 Şubat 2017 Cuma

Kader, vardır

Ne yazacıgımı da bilmiyodum ya bu gece ama kader mıydı; yazacaktım işte. Halil sezai, caresiiizzz içimdekİ cocuuukkk diye isyanlardayken arka fonda, benim klavyem calışmazken.cuma daha henüz başlamış ve derhal bitecekken, beni kac kişi anlar , kac kişi okur bilinmez, aslında hayat kimleri tam kucaklar tartışılırken... yine kış, yine soğuk. İki günün arası buruk ama bugünle yarının arasını etkileyemeyecek kadar da umutlu.
Bugün benim kafamda şey var.hani eski türk filmlerinden; "acımadı ki" bu sey gibi, kac kadeh kırıldı sarhoş gonlümdeeeeeeeee diye bağırırken , kafayı en yukarı kaldırıp sıradaki şarkı bana gelsin demek gibi. Evet, sana gelsin sıradaki şarkı, beni okuyan, uğraştığın onca şeye rağmen cığlıklar atsan da , yırtsan da kalbini en olmazların içinde, o başını kaldırıp kendine inanıyosun ya bi gece yarısı, sana gelsin.
Bana da gelsin be. Hayatında azıcık nefes almak isteyene gelsin. Ne gelirse gelsin başına, acımadı ki diyenlere... karamsar olmaktan daha güc artık pozitif olmak.olabilenlere gelsin. Kendini duyana... hep söylerim layıgında kendiyle tokalasana, hatasında kendini tokatlayana gelsin.
Bugünün öğretilerinden ve hayatın genel mesajı aslında; sen istersin de , olacak olan senin istediğinden ziyade, o'nun istediğinde olur.
Cok oyalamıcam; kabul et
Cabalamaya devam et
İyi niyeti ve yanındaki iyi niyetlileri kaybetme
Vucut enerjinin farkında ol. Ellerinin mesela. Ellerimizin inanılmaz bi iyileştirici gücü var; unutma.
Cengiz özkan dinle.
Tarcınlı bir şey ye

Kahve kokla.
Yanındakine sarıl
Seviyorum de
En cok kendini sev
Ve inan;

Her ne olmadıysa, daha iyisi olacagı içindir... bu arada bu en sevdiğim klişe, dalga gecme;oyle:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder