20 Ocak 2017 Cuma

İCERDE

Beş yıl sonra di mi konu? Kocam içerde henüz uyumuşken...selam herkes. Selam Samiyetgüzeldir diyenler.bugün beni okuyorsanız, zaten okumak istemişsinizdir diye düşünerek, cumanızın gecesinde rahatlıkla burdayım diyebiliyorum.
Gelelim, neden yazımın başlığı "içerde" ?
dizi etkisiyle kurulmuş ama hayata uyarlanmış bi başlık çünkü o.ondan. Sen biliyo musun mesela içinde bulunduğun ortamda kim içerde kim değil. İşte ben de bilemediğin, bilemedeğimiz şeyler için burdayım.kim gerçekten seninle, kim değil. Bunu tartma yöntemini bilmiyorum, ama kendiminkini biliyorum artık az çok.o yüzden beş yıl sonra burdayım.cocuk niyetim, ondan daha büyük niyetlerimle.
Mesela samimiyet, acılanması acınla. Gülmesi mutluluğunla. Sebebine, sonucuna bakmadan sen olması. Varsa ondan, sarıl ona. Güdüsüz, kendi gibi, varsa sana gelenin sarıl ona. Bi nefes al, yaslan arkana, hissedersin.
İçerde... çünkü kaç kişi gerçekten o hayatında, bilmiyorsun ki.bildiklerinle yürümeye çalıştığın yolda, bildiklerine amenna da, bilmediklerin, bilemediklerin di ya konu; bilmiyordun. Yine de eyvallah tı hayat, bi çok zaman ben buradayım, ne gelirse, gelsin di. Gelsin' di....

Sana, bana,ona samimiyetle ne geliyorsa gelsin'. Radyoda "AĞLAMAK GÜZELDİR" ÇALARKEN....

Ne. Olursa olsun, ben sana geliyormuşum , sen bana geliyormuşsun gibi. Beni nerden tanıyorsun bilmiyorum, ben burdayım ve senle, benle ilgili konuşup Durucam. Duyucam seni. Bana anlat isticem. İçerde napıyorsun çok da bilmeden;konuşçaz işte.
Selam çocuk; biz hepimiz çocuğuz burda. Yaralarımız, karın ağrılarımız, her şeyimizle buradayız.
Hadi şimdi bugün kim içerde bırak, anlat, anlat ve anlat....
Bu arada, dizi de güzel ha;izle. Türkiye burası;yazarken zorlandığın ama gururlandığın ülkenin içindeyiz biz.
Benim bugün, sana, bana söyleyeceğim en önemli şey, sen gercek ol, hayat gerekeni yapar. Selam yeni gelenim; selam hep varolanım, devam hissettiklerine, burdan da biraz koyabilirsek uzerine ne mutlu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder